Жмай, Олександр ВолодимировичЖмай, Александр ВладимировичZhmai, Oleksandr V.2020-06-172020-06-172017Соціальна відповідальність як форма забезпечення сталого розвитку господарюючих систем: суспільство, галузь, підприємство: монографія. – Одеса: ТОВ «Лерадрук», 2017.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28121У сучасному світі про імідж і ділову репутацію в тій чи іншій мірі говорять всі. Ділова репутація стала темою численних опитувань, пропонується безліч консалтингових послуг з репутаційного менеджменту [1]. Це свідчить про те, що тема управління іміджем і діловою репутацією стала дуже популярною в діловому світі. Однак усвідомлення керівництвом і власниками компаній того, що імідж і репутація складаються десятиліттями і вимагають особливих заходів підтримки, не означає автоматичного переходу цих компаній до конкретних і усвідомлених дій в даній області.ukділова репутаціяпідприємствосоціальна відповідальністьУправління діловою репутацією підприємства з урахуванням факторів корпоративної соціальної відповідальностіBook chapter