Гвоздій, Свiтлана ПетрiвнаGvozdii, Svitlana P.Гвоздий, Светлана Петровна2017-10-242017-10-242016Науковий вісник МНУ імені В . О . Сухомлинськогоhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/11145У статті розглядається особистісно-ціннісний компонент культури безпечної життєдіяльності студентів, показники та способи діагностики. До прямих показників означеного компонента відносять особисті цінності, життєву стійкість, толерантність до невизначеності, прийняття ризику; агресивність та ворожість використовуються як зворотні. Автором аналізується кожний показник, пропонуються адаптовані для студентів класичного університету методики їх діагностики. Підкреслюється, що чітке уявлення про компоненти культури безпечної життєдіяльності та їх регламентовані показники дадуть можливість корекції та удосконалення методики формування культури безпечної життєдіяльності в студентів класичних університетів.The article deals with personal-evaluative component of the student’s safe life and activity culture, performance and diagnostic methods. The direct indicators specified component includes personal values, the vital resistance, tolerance of uncertainty, assumption of risk; aggression and hostility are used as the reverse. The author analyzes each indicator, offers tailored to students of classical university methods of their diagnosis. It is emphasized that a clear understanding of the safe life and activity culture components and regulated indicators will enable the correction and improvement of methods of its formation at students of classical university.В статье рассматривается личностно-ценностный компонент культуры безопасной жизнедеятельности студентов, показатели и способы диагностики. К прямым показателям указанного компонента относят личные ценности, жизненную стойкость, толерантность к неопределенности, принятие риска; агрессивность и враждебность используются как обратные. Автором анализируется каждый показатель, предлагаются адаптированные для студентов классического университета методики их диагностики. Подчеркивается, что четкое представление о компонентах культуры безопасной жизнедеятельности и их регламентированные показатели дадут возможность коррекции и совершенствования методики формирования культуры безопасной жизнедеятельности у студентов классических университетов.ukкультура безпечної життєдіяльностіцінностітолерантність до невизначеностіжиттєстійкістьагресивністьворожістьризикculture of safe life and activityvaluestolerance of uncertaintyvital resistanceaggressionhostilityriskкультура безопасной жизнедеятельностиценноститолерантность к неопределенностижизнестойкостьагрессивностьвраждебностьрискДіагностика особистісно-ціннісного компонента культури безпечної життєдіяльності студентів класичних університетівDiagnostics of personal-evaluative component of safe life and activity culture of classical university studentsДиагностика личностно-ценностного компонента культуры безопасной жизнедеятельности студентов классических университетовArticle