Садченко, Олена ВасилівнаSadchenko, Olena V.Садченко, Елена Васильевна2022-01-042022-01-042021Матеріали 76-ї наук. конф. проф.-виклад. складу і наук. працівн. екон.-прав. факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, (Одеса, 24–26 листоп. 2021 р.). – Одеса : ОЛДІ-ПЛЮС, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32164На сьогоднішній день, коли говоримо про системний розвиток економіки, оперуємо поняттям сталого розвитку, тобто соціо- еколого-економічного розвитку. Але упускається найголовніший аспект – етика та мораль. Маркетинг, як процес максимального використання ринкових можливостей, що відкриваються, є субстанцією сталого розвитку.ukмаркетингпідхідпрактикауправлінняринокСистемний маркетинговий підхід і практика управління в умовах ринкуArticle