Мартынюк, Юлия АлександровнаМартинюк, Юлія ОлександрівнаMartyniuk, Yuliia O.2012-12-182012-12-182012Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/2924В статье рассматриваются особенности эмоционального состояния членов семей детей с психофизическими нарушениями, взаимоотношения родителей с детьми, программа психологической помощи, проводится теоретический анализ литературы по данной теме. Подчеркивается, что первым помощником в процессе выздоровления является сам человек, так как эмоциональное состояние и отношения между детьми и родителями влияют на эффективность программы психологической помощи. Но с другой стороны программа психологической помощи семьям детей с психофизическими недостатками помогает наладить гармоничные детско-родительские отношения, корректирует эмоциональное состояние, как ребенка, так и родителей.У статті розглядаються особливості емоційного стану членів сімей дітей з психофізичними вадами, взаємовідносини батьків з дітьми , програма психологічної допомоги,проводиться теоретичний аналіз літератури з даної теми. Підкреслюється,що першим помічником в процесі одужання є сама людина, тому що емоційний стан і відносини між дітьми і батьками впливають на ефективність програми психолог ічної допомоги. Але с іншого боку програма психологічної допомоги сім’ям дітей з психофізичними вадами допомагає налагодити гармонічні дитячо-батьківські відносини, корегує емоційний стан, як дитини, так і батьків.In the article considers particular emotional state families of children with psychophysical disabilities, the psychological support program, carried out a theoretical analysis of the literature on this topic. They emphasize that the first assistant in the process of recovery is the same person because the emotional state and the relationship between children and parents influence the effectiveness program of psychological assistance. But with the other hand program of psychological assistance for families of children with psychophysical disabilities helps build harmonious parent-child relationships, corrects of the child’s and parents emotional state.ruэмоциональное состояние членов семей детей с психофизическими недостаткамидетско-родительские отношениякоррекционные мероприятия программы психологической помощиемоційний стан членів сімей дітей з психофізичними вадамидитячо-батьківські відносиникорекційні заходи програми психологічної допомогиemotion state families of children with psychophysical disabilitieschild-parent relationshipcorrection activities of the program of psychological supportПсихокоррекционная помощь при психоэмоциональных нарушениях у членов семей, воспитывающих детей с психофизическими нарушениямиПсихокорекційна допомога при психоемоціоних порушеннях у членів сімей, які виховують дітей с психофізичними вадамиPsychocorrection psychoemotional disorders families of children with psychophysical disabilitiesArticle