Добровольська, Олена Дмитрівна2019-12-102019-12-102018Добровольська, О. Д. Лінгвістичні складові зовнішніх комунікацій організації = Llinguistic factor for organization's external communications : дипломна робота магістра / О. Д. Добровольська; наук. кер. Ю. Л. Грінченко; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. маркетингу та бізнес-адміністрування. – Одеса, 2018. – 81 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26531Ефективними в поєднанні організації із зовнішнім середовищем є зовнішні комунікації – вони дозволяють отримувати інформацію про стан ринку та поведінку на ньому суб’єктів господарювання. При спілкуванні компанії і її продукту зі споживачем вона певним чином задіяна у комунікаційному процесі. Реклама, як основний інструмент такого спілкування, не тільки створює позитивний імідж фірми, а також виконує інформативну, переконувальну та нагадувальну функції. Рекламний текст, як лінгвістична складова зовнішніх комунікацій організації, є одним з найбільш дієвих засобів спілкування та впливу на споживача.other073 менеджментпідприємствозовнішні комунікаціїрекламні повідомленняЛінгвістичні складові зовнішніх комунікацій організаціїLlinguistic factor for organization's external communicationsOther