Кузнєцов, Едуард АнатолійовичKuznietsov, Eduard A.Кузнецов, Эдуард АнатольевичМазур, Олена ЄвгеніївнаMazur, Olena Ye.Мазур, Елена Евгеньевна2021-06-112021-06-112017Актуальні проблеми економіки і менеджменту: теорія, інновації та сучасна практика. Монографія, книга п’ята / [за ред. д.е.н., проф. Кузнєцова Е. А.], – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2017https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31206Розвиток роздрібної торгівлі є індикатором і рушійною силою розвитку економіки в цілому, адже від темпів приросту роздрібного обороту залежать темпи росту виробництва товарів та послуг. Ми живемо в умовах, коли зовнішнє середовище постійно змінюється, і важливо, щоб ринкова стратегія була підготовлена до нових умов. Ефективна маркетингова стратегія ритейлерів передбачає розробку заходів реагування на мінливе ринкове середовище шляхом визначення змін у сегментах ринку і позиціонування нових пропозицій для цих сегментів. Крім того, для успіху на ринку компанії повинні використовувати активні стратегії – тобто не реагувати на події, а створювати їх.ukрозвиток економікимінливе ринкове середовищеактивний маркетингкризаукраїнська роздрібна торгівляТрансформація ринкової поведінки роздрібних підприємств в кризових умовахBook chapter