Мусий, Валентина БорисовнаМусій, Валентина БорисівнаMusiy, Valentyna B.2014-02-082014-02-082013Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинськогоhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/4477Статья посвящена анализу решения проблемы понимания в литературе постмодернизма. «Цитадель» Дж. Иган, «Ночью на спине, лицом кверху» Х. Кортасара рассмотрены как герменевтическая игра, в которой понимание авторской модели достигается путем прохождения читателя по ряду кругов различных интерпретаций одного и того же события.Стаття присвячена аналізу рішення проблеми розуміння в літературі постмодернізму. «Цитадель» Дж. Іган та «Ніччю на спині, обличчям доверху» Х. Кортасара розглянуто як герміневтичну гру, в якій розуміння авторської моделі уможливлюється шляхом проходження читача по ряду кругів різноманітних інтерпретацій однієї й той же події.The article is devoted to the analysis of solving the problem of understanding in literature of postmodernism. “The Keep” by Jennifer Egan, “At Night on the Back by a Face up to the Sky“ by J. Cortazar are considered as hermeneutic game in which understanding of author’s model is achieved by a number of circles of different interpretations of one and the same event.ruпостмодернизмгерменевтикаиграинтерпретацияавторская модельИган, ДженниферКортасар, Хулиопостмодернізмграінтерпретаціяавторська модельІган, ДженніферКортасар, Хуліоpostmodernismhermeneuticsgameinterpretationauthor’s modelJennifer EganJulio CortazarПостмодернистский художественный текст как герменевтическая игра с читателемPostmodernist artistic text as a hermeneutic game with a readerArticle