Гірський, Ігор Володимирович2019-12-192019-12-192018Гірський, І. В. Розробка та реалізація маркетингової стратегії компанії = Formation and realization of the company's marketing strategy : дипломна робота магістра / І. В. Гірський; наук. кер. В. П. Дюков; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. менеджменту та інновацій. – Одеса, 2018. – 106 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26912Актуальність теми дослідження полягає в тому, що одна з основ розвитку економіки це той факт, що кожна існуюча фірма прагне зайняти провідні позиції на сучасному ринку і отримувати максимально можливий прибуток. Вирішити це завдання допомагає правильно підібрана маркетингова стратегія. Маркетингова стратегія є сукупністю всіх елементів, які надають допомогу в розподілі наявних обмежених ресурсів і дають можливість отримати в довгостроковому періоді максимальний дохід. Кожна фірма у своїй діяльності використовує свою унікальну маркетингову стратегію. Її вибір і розробка вимагають таких якостей як цілеспрямованість, уміння концентруватися на поставленній меті, гнучкість і здатність реагувати на умови ринку і пристосовуватися до них. Від адекватної і правильно обраної маркетингової стратегії залежить успішний розвиток всього бізнесу. Успішне проектування дозволить досягти високих результатів в довготривалій перспективі і зайняти провідні позиції на існуючому ринку. В умовах динамічної ринкової економіки важливо постійно вести моніторинг ситуації на ринку та своєчасно зрозуміти, коли треба вносити корективи до стратегії та робити вчасні поправки щодо зовнішнього середовища яке змінюється. Щоб ефективно і вчасно коригувати стратегію необхідно створити спеціальну команду, в яку будуть входити компетентні фахівці в області маркетингу, де за кожною людиною буде закріплено свої функції, обов'язки, повноваження і відповідальності.other073 менеджментмаркетингова стратегіяфінансовий стан«Нафтогаз України»Розробка та реалізація маркетингової стратегії компаніїFormation and realization of the company's marketing strategyOther