Прокоф'єва, Любов БорисівнаProkofyeva, Lyubov B.2025-07-212025-07-212024Прокоф’єва Л. Б. Готовність викладача ЗВО до інноваційної діяльності як чинника покращення якості освіти / Л. Б. Прокоф’єва // Матеріали 79-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція «Факультет психології та соціальної роботи». Підсекції: «Соціальна робота», «Освітні, педагогічні науки», «Психологія» (Одеса, 27–29 листоп. 2024 р.) [Електронний ресурс]. – Електрон. текст. дані (1 файл : 1,2 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 63–66.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/42048Якісні показники системи освіти, які повинні забезпечити успішність становлення особистості сучасного фахівця, багато в чому залежать від розвитку готовності викладача закладу вищої освіти до інноваційної діяльності. Процес розвитку готовності викладача ЗВО до інноваційної діяльності включає цільовий, змістовний, технологічний та результативний компоненти. Цільовий компонент процесу розвитку готовності викладача ЗВО до інноваційної діяльності включає мету, завдання, методологічні підходи та дидактичні принципи. Метою процесу розвитку готовності викладача ЗВО до інноваційної діяльності є забезпечення креативного або високого рівня готовності до інноваційно-педагогічної діяльності. Завдання містяться у розвитку потреби в інноваційній діяльності; отриманні знань особливостей реалізації інноваційних технологій; вмінь організовувати взаємодію в навчальному процесі та здійснювати рефлексію інноваційної діяльності.ukвища освітаякість освітивикладач ЗВОінноваційна діяльність викладачавикористання інноваційних технологійтворча активність викладачаготовність до інноваційної діяльностіГотовність викладача ЗВО до інноваційної діяльності як чинника покращення якості освітиArticle