Колпакова, Анна Олександрівна2020-10-122020-10-122019Колпакова, А. О. Мовна гра в текстах комерційної реклами як засіб вербального впливу на реципієнтів = Language game in the texts of commercial advertising as a verbal impact recipients : дипломна робота бакалавра / А. О. Колпакова; наук. кер. Т. В. Пономаренко; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. прикладної лінгвістики. – Одеса, 2019. – 59 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29093Соціальні процеси, що відбуваються в сучасному українському суспільстві, вимагають нового погляду на проблему рекламної комунікації, оскільки реклама не лише сприяє розвиткові та вкоріненню ринкової економіки, а й являє собою соціальний механізм, який бере участь у формуванні нового типу відносин у суспільстві. Вплив реклами на соціальну дійсність аж ніяк не однозначний: вона стимулює розвиток товарних ринків і сфери послуг, підвищує політичну активність мас і водночас є засобом маніпулювання суспільною думкою й поведінкою людей. Реклама – це соціальна технологія спрямованої інформаційної дії, мета якої – надати певного напряму масовій або груповій активності. З цього погляду вона становить безумовний інтерес для дослідження.У широкому комплексі семантико-стилістичних засобів мови, що виконують різноманітні виражально-зображальні функції в комерційній рекламі, помітне місце займає явище мовної гри, що стосується обігравання мовних одиниць не тільки на лексичному рівні, а й на інших мовних рівнях. Зважаючи на зазначене вище, явище мовної гри як компонента тексту комерційної реклами потребує поглибленого й розширеного підходу – з урахуванням його функціонування на різних мовних рівнях. Цим зумовлена актуальність обраної теми.uk6.020303 філологіякомерційна рекламарекламний дискурсрекламна комунікаціямова рекламилінгвістикамовна грагра сліврекламний слоганвербальний впливМовна гра в текстах комерційної реклами як засіб вербального впливу на реципієнтівLanguage game in the texts of commercial advertising as a verbal impact on recipientsDiplomas