Риліна, Аліса Юріївна2019-11-172019-11-172018Риліна, А. Ю. Розвиток діалогічного мовлення учнів засобами рольових ігор та кейс-методу = The Development of Dialogical Speech Skill in the English Language Classroom through Role-Play and Case-Study : дипломна робота бакалавра / А. Ю. Риліна; наук. кер. О. В. Хромченко; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. граматики англійської мови. – Одеса, 2018. – 37 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26088Одним із основних завдань Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012 – 2021 роки є розроблення ефективної системи навчально-методичного забезпечення освіти; створення умов для розвитку індустрії сучасних засобів навчання (навчально-методичних, електронних, технічних, інформаційно-комунікаційних тощо). Розбудова української держави, інтегрування її освітньої системи в Європейське та світове співтовариство, перехід до високотехнологічного інформаційного суспільства вимагають подальшого переосмислення змісту, методів, форм організації мовної освіти. Це у свою чергу потребує вдосконалення змісту й структури навчання, створення сприятливих умов для функціонування різноманітних його форм (рольових ігор, кейс-методу), і як результат, підвищення інтелектуального рівня та професійної підготовки. Проблема мовленнєвого розвитку та формування усно-мовленнєвої компетенції набуває актуальності з огляду на розширення функцій використання англійської мови в світовій міжнародній спільноті. Саме тому особливого значення набуває розвиток діалогічного мовлення учнів.other6.020303 філологіядіалогрольові ігрианглійська моваРозвиток діалогічного мовлення учнів засобами рольових ігор та кейс-методуThe Development of Dialogical Speech Skill in the English Language Classroom through Role-Play and Case-StudyOther