Мармусевич, Ірина Анатоліївна2018-04-252018-04-252017Мармусевич, І. А. Психологічні особливості розвитку концепту "совість" у студентів = Psychological characteristics of students to the concept of concience : дипломна робота спеціаліста / І. А. Мармусевич ; наук. кер. Г. Ш. Коваль ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. соціальної та прикладної психології . – Одеса, 2017 . – 76 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/14017У сучасному середовищі наблюдається зміна цінностей, на які впливають соціальні, економічні та політичні трансформації. Саме в цей період формується становлення нових моральних цінностей, які не повністью закріпилися в суспільній свідомості. Саме совість виступає основним регулятором поведінки людини, надаючи вплив на систему цінностей, моральний вибір, проявляясь в конкретних вчинках. Відомо, що усі ці змини більше впливають на молодь і це помітно за їх поведінкою, так як молодь більш чутливіше реагує на різні зміни. У зарубіжній психологічній науці совість вивчається в психоаналітичних (З. Фрейд, К.Р. Юнг, Е. Фромм), гуманістичних концепціях (А. Маслоу, В. Франкл), в когнітивної психології (Ж. Піаже, Л. Колберг). У вітчизняній психології совість розглядається в контексті морального розвитку особистості у працях Б.Р. Ананьєва, К.К. Платонова, С.Л. Рубінштейна, Т.А. Флоренської та ін. С.А. Барсукова розглядає совість з позиції гуманістичної та екзистенціальної психології.other6.030102 психологіяпідходи«совість»гендерний аспектПсихологічні особливості розвитку концепту "совість" у студентівPsychological characteristics of students to the concept of concienceOther