Довга, Лілія Миколаївна2020-11-182020-11-182019Довга, Л. М. Особливості навчання граматичної субкомпетенції на початковому етапі вивчення іноземної мови = The peculiarities of the teaching grammatical subcompetense at the initial stage of training a foreign language : дипломна робота магістра / Л. М. Довга; наук. кер. С. С. Богуславський ; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. нім. філології. – Одеса, 2019. – 95 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29557Дипломна робота присвячена дослідженню основних концепцій викладання граматики німецької мови на початковому етапі шкільного навчання. Актуальність роботи зумовлена тим, що останнім часом іноземні мови стали об’єктом вивчення не лише вчених-методистів, а й всього суспільства взагалі. Володіння іноземними мовами є дуже важливим аспектом для здійснення успішного процесу комунікації та є важливою необхідністю. А всі знання якими володіє досвідчена особистість, як відомо, розпочинаються із школи, на початковому етапі навчання. Тому цей процес є дійсно важливим моментом в житті кожної людини. Переважна більшість сучасних батьків хочуть, щоб їхні діти в майбутньому мали можливість отримати вищу освіту, стати конкурентоспроможними та успішними особистостями в суспільстві і цей успіх вони пов’язують передусім із знанням іноземних мов. Проте вивчення іноземних мов завжди викликало багато труднощів, так як це вивчення включає в себе декілька аспектів. Особливо це стосується граматики, яка є одним із найважливіших аспектів. Без цих знань неможливо повноцінно оволодіти іноземною мовою. Адже граматика – це основа, без якої неможливо здійснити успішний процес комунікації, що в свою чергу впливає на успішні міжкультурні відносини, які в наш час добре розвиваються. Завдяки граматичним конструкціям слова можуть об’єднуватися в словосполучення, а словосполучення в речення й таким чином комунікація стає змістовною, що вже є успішним процесом формування соціокультурної комунікації, чого й вимагає сучасне суспільство.uk035.043 германські мови та літературиграматична субкомпетенціяорганізація граматичного матеріалуграматичний аспектнімецька мовабілінгвізмкогнітивний підхідтрансферінтерференціяОсобливості навчання граматичної субкомпетенції на початковому етапі вивчення іноземної мовиThe peculiarities of the teaching grammatical subcompetense at the initial stage of training a foreign languageDiplomas