Коваленко, Дар'я Володимирівна2019-03-022019-03-022018https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/22443Становлення української державності, перехід до демократії, формування громадянського суспільства зумовлюють необхідність ефективної взаємодії влади та суспільства. Однією з важливих складових цієї політичної комунікації є функціонування політичної реклами. Політична реклама повинна інформувати виборців про діяльність політичної партії та її лідера, однак не завжди її інформаційне наповнення є відповідним. Важливо вивчити теоретико-методологічні засади політичної реклами, розглянути якими законодавчими актами вона регулюється та розібрати сучасні інформаційні методи впливу у світі та Україні.uk6.030104 політологіяполітична рекламаукраїнська державністьсоціумНегативна політична реклама в Україні: специфіка та ефективністьNegative political advertising in Ukraine: specificity and efficiencyDiplomas