Батуринська, Надія Володимирівна2022-03-282022-03-282020Батуринська, Н. В. Функціонально-комунікативні особливсті тексту інтернет-реклами у сфері туризму = Functional and communicative peculiarities of online text-based advertisements in tourism : дипломна робота магістра / Н. В. Батуринська. – Одеса, 2020. – 83 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32673На сьогоднішній день рекламні тексти привертають увагу дослідників різних спеціальностей, у тому числі мовознавців, які вивчають тексти як продукти мовленнєвої діяльності людини. Інтерес щодо рекламних текстів обумовлений активним розвитком туристичного рекламного ринку.uk035.04 германські мови та література (переклад включно): англійська мова та літературарекламакласифікація рекламитуризмкомпозиціяФункціонально-комунікативні особливсті тексту інтернет-реклами у сфері туризмуFunctional and communicative peculiarities of online text-based advertisements in tourismDiplomas