Кутуза, Наталя ВалеріївнаГлініна, Вероніка2017-08-312017-08-312016Філологічні студіїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/10720На сьогодні питання про використання репрезентативно маркованих лексем предикатів у рекламі загалом і комерційній зокрема є актуальним, оскільки ці лексеми активізують відповідні канали сприйняття (візуальний, аудіальний, кінестетичний), а інформація, подана в характерній для споживача репрезентативній системі, легше розуміється та запам’ятовується. Спираючись на це, можна виявити ефективність використання мовних сугестогенів у рекламній комунікації, а саме сугестивний потенціал репрезентативно маркованих лексем або предикатів, які пов’язані з певним сприйняттям дійсності особистістю, тобто способами отримання, обробки та зберіганням інформації в пам'яті людини.ukмасовоінформаційний простірнейролінгвістичного програмування (НЛП)сугестивна лінгвістикарекламаЕкспериментальне дослідження нейролінгвістичних предикатів комерційної рекламиArticle