Донецька, Анна Ігорівна2021-11-292021-11-292019Донецька, А. І. Вплив соціальних медіа на розвиток менеджменту людських ресурсів = Social media impact on HRM development : дипломна робота магістра / А. І. Донецька. – Одеса, 2019. – 62 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31936Сучасний період розвитку професійної системи менеджменту характеризується впровадженням інновацій в людський капітал, що викликає необхідність інноваційного впливу на механізми формування інтелектуального і управлінського капіталів [1, c. 200]. Основні об’єкти інноваційного впливу не змінюють один одного, а якісно доповнюються і визначають певний пріоритет в діях менеджменту, що створює об’єктивні передумови для розвитку професіоналізації управлінської діяльності [1, c. 200]. В умовах ринкової економіки підприємство потребує вирішення завдань управління на якісно новому рівні. Саме тому в якості впровадження інновацій можна зазначити такий інструмент, як соціальні медіа. В наш час соціальні медіа здійснюють серйозний вплив в повсякденній діяльності на кожну людину. Вони відносяться до порівняно нового набору інтернет-технологій, які дозволяють людям спілкуватися, обмінюватися знаннями, розвивати відносини і співпрацювати один з одним. Особливістю технологій є принцип залучення користувачів до наповнення і багаторазової вивірки інформаційного матеріалу.uk073 менеджментрозвиток менеджментулюдські ресурсисоціальні медіамаркетингові стратегіїаналіз HRВплив соціальних медіа на розвиток менеджменту людських ресурсівSocial media impact on HRM developmentDiplomas