Хитрич, Микола ВолодимировичМарцинко, Олена ЕдуардівнаМарцинко, Олена ЕдуардівнаMartsynko, Olena E.Khytrych, Mykola V.Хитрич, Николай Владимирович2020-03-282020-03-282019Хитрич М. В., Марцинко О. Е. Організаційні форми навчання хімії в закладах загальної середньої освіти : методичний посібник. – Одеса: Удача, 2019. – 67 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/27749Знання та оптимальне поєднання форм організації навчальної діяльності учнів є дуже важливим для сучасних вчителів. Вчителю необхідно знати методику організації та впровадження у навчальний процес індивідуальної і групової діяльності школярів, а також прийоми активізації навчання на різних етапах процесу засвоєння знань з хімії. В даному методичному посібнику розглянуто історичний аспект формування систем навчання, форми навчального заняття та роботи учнів, а також різноманітні організаційні форми навчання: урок, лекція, семінар, залік, конференція, факультативні, позакласні, домашні та додаткові заняття, консультації. Основною формою організації навчального процесу в сучасній українській школі є урок. Саме на уроці досягається логіко-психологічна завершеність пізнавальної діяльності щодо визначення конкретного навчального завдання, реалізуються етапи процесу навчання: засвоєння нових знань, умінь їх удосконалення, застосування, перевірка. Тому посібник містить також класифікацію та вимоги до уроків з хімії, структурні елементи уроку та приклад складання плану-конспекту.ukформа навчанняПлан ТрампаБелл-Ланкастерська системабатавія-планМангеймська система навчанняДальтон-планбригадно-ланкова системакласно-урочна системахіміяОрганізаційні форми навчання хімії в закладах загальної середньої освітиLearning Object