Гись, Олена В'ячеславівна2022-04-252022-04-252020Гись О. В. Лексичне відображення гендерних стереотипів в жіночих та чоловічих глянцевих журналах = Lexical representation of gender stereotypes in women's and men's glossy magazines : дипломна робота магістра / О. В. Гись. – Одеса, 2020. – 68 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32834У наш час засоби масової інформації відіграють важливу роль як в суспільстві в цілому, так і в житті кожної людини. ЗМІ беруть активну участь в вибудовуванні громадської думки щодо навколишнього світу. Вони здійснюють інформаційну, управлінську, рекреативную і інтегративну функції, а також встановлюють в свідомості суспільства стереотипи і певні поняття. Отже, ЗМІ мають усі необхідні важелі впливу на становлення гендерного мислення.uk035.043 філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша: німецькагендерні стереотипифемінізмчоловічий журналжіночий журналзасоби масової інформаціїЛексичне відображення гендерних стереотипів в жіночих та чоловічих глянцевих журналахLexical representation of gender stereotypes in women's and men's glossy magazinesDiplomas