Маслій, Наталя ДмитрівнаНіценко, Віталій СергійовичMaslii, Natalia D.Nitsenko, Vitalii S.Ниценко, Виталий СергеевичМаслий, Наталья Дмитриевна2019-06-102019-06-102018Український журнал прикладної економікиhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/24563Партнерські відносини виступають головним вектором розвитку сфери зв’язку й інформатизації. Партнерство повинно проявлятися у досягненні рівноправних взаємовигідних відносин між партнерами у досягненні спільної мети. Вибір бізнес-партнера ґрунтується на таких критеріях: надійність, стійкість й якісність. Складовими потенціалу інтеграції інтересів мають виступати фінансова, клієнтська, бізнес-процесна й інтелектуальна, які необхідні для оцінки надійності бізнес-партнера. При інтеграції підприємств сфери зв’язку й інформатизації доцільно проводити аналіз за такими аспектами діяльності потенційного бізнес-партнера як: соціокультурний, науково-технологічний, організаційний, фінансово-економічний, територіальний та юридичний.Partnerships are the main vector of the development of the communication and information sector. Partnership should serve achieving equal mutually beneficial relations between partners while reaching a common goal. The choice of a business partner is based on the following criteria: reliability, stability and quality. The components of the potential for the interests integration should be: financial, client, business-process and intellectual, necessary to assess the reliability of the business partner. When integrating enterprises in the sector of communication and information sector, it is reasonable to analyze such aspects of the activities of a potential business partner as: socio-cultural, scientific-technological, organizational, financial and economic, territorial and legal ones.ukпартнерські відносинибізнес-партнерствоінтеграціясфера зв’язкуінформатизаціяpartnershipsbusiness partnershipintegrationcommunication sectorinformation sectorНауково-методичний підхід щодо формування партнерських відносин при інтеграції підприємств сфери зв’язку й інформатизаціїScientific approach to the formation of partnerships during the integration of enterprises in communication and information sectorArticle