Савранчук, Ірина ПетрівнаSavranchuk, Iryna P.2025-07-102025-07-102025Савранчук І. П. Інтеграція основ наукових досліджень у філологічну освіту / І. П. Савранчук // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 5 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 2. – С. 205–210.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41885У статті розглянуто інтеграцію основ наукових досліджень у філологічну освіту як засіб формування критичного мислення, аналітичних здібностей та академічної доброчесності у студентів. Продемонстровано ефективність проєктного та проблемно-орієнтованого навчання, інтерактивних методів та використання інформаційно-комунікаційних технологій у дослідницькій діяльності. Особливу увагу приділено участі здобувачів у наукових конференціях та семінарах, що сприяє розвитку міжкультурної комунікації та науково-дослідницької активності. Зроблено висновок про необхідність інтеграції наукових досліджень для підготовки конкурентоспроможних фахівців у сфері філології.The article examines the integration of research fundamentals into philological education as a means of developing critical thinking, analytical skills, and academic integrity among students. It demonstrates the effectiveness of project-based and problem-oriented learning, interactive methods, and the use of information and communication technologies in research activities. Special attention is given to students’ participation in academic conferences and seminars, which fosters intercultural communication and research activity. The study concludes that integrating research fundamentals is essential for preparing competitive specialists in the field of philology.ukфілологічна освітанауково-дослідницька компетентністькритичне мисленняакадемічна доброчесністьphilological educationresearch competencecritical thinkingacademic integrityІнтеграція основ наукових досліджень у філологічну освітуArticle811.11,37