Портна, Дар’я Сергіївна2019-11-162019-11-162018Портна, Д. С. Дидактика групового пазлу та десеграція класу заради спільних навчальних здобутків = Jigsaw puzzle technigue and decegration of the class for the benefits of the learning process : дипломна робота бакалавра / Д. С. Портна; наук. кер. К. М. Пилипюк; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. німецької філології. – Одеса, 2018. – 40 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26077У даній роботі мова піде про методику групового пазлу, а саме про кооперативний навчальний метод групового пазлу (форма командної роботи) для придбання учасниками фундаментального знання. Ця методика була заснована Еліотом Аронсоном у 70х роках, метою якого є навчити шляхом поділу на групи та переходом від самостійної роботи до командної і співпрацею в складових і експертних групах. Die Arbeit besteht aus zwei Teilen. Mit der theoretischen Auseinandersetzung beschäftigt sich Teil I dieser Arbeit und ist den aktiven Lehrmethoden gewidmet. In diesem Teil wurden wesentliche theoretische Aspekte von der Definierung der Begriffe «Gruppen-Puzzle Technik» oder «Mosaik-Technik», «didaktisches Spiel», «Desegration», «Segregation», «STEM» (Science, Technology, Engineering and Methematics) und Ihre gekennzeichneten Merkmale vorgestellt. Der zweite Teil der vorliegenden Arbeit beschäftigt sich mit der praktischen Erarbeitung der bisher erleuchtetn theoretischen Grundlagen.other6.020303 філологіякомунікативне навчаннягруповий пазлнімецька моваДидактика групового пазлу та десеграція класу заради спільних навчальних здобутківJigsaw puzzle technigue and decegration of the class for the benefits of the learning processOther