Садченко, Олена ВасилівнаSadchenko, Olena V.2024-09-202024-09-202023Садченко О. В. Брендинг та нейромаркетингові технології / О. В. Садченко // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронне видання] : зб. тез доп. 5 Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – С. 230–232.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39272Нейромаркетингові технології змінюють уявлення про навколишнє середовище: природу, людину, розум. Складно описати результати таких процесів трансформацій, де зміну піддаються всі аспекти життя людини. Брендинг може включати масу різних маркетингових заходів, зокрема нейромаркетингові технології.ukмаркетингнейромаркетингманіпулятивні технологіїінформаційні технологіїштучний інтелектбрендингmarketingneuromarketingmanipulative technologiesinformation technologiesartificial intelligencebrandingБрендинг та нейромаркетингові технологіїArticle