Марінашвілі, Мальвіна Джангізівна2014-02-102014-02-102013Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/4480Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р. / Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса) ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Фак. РГФ ; відп. ред.: С. В. Плотницька . –Одеський нац. ун-т.Метою дослідження є вивчення функціонування у художніх текстах французьких адвербіальних інтенсифікаторів (прислівників та їх функціональних еквівалентів) у придієслівній позиції. Прийнято вважати, що прислівники та їх функціональні еквіваленти виконують у реченні функцію характеризаторів дії чи стану [3: 1381]. Однак, згідно іншого погляду (який здається більш об'єктивним), крім безпосередньої характеристики дії якісні та якісно-кількісні прислівники здатні характеризувати її через ставлення до суб'єкта або об'єкта дії [7: 182].ukінтенсифікаторемоційно-підсилювальні прислівникиманери мовленняІНТЕНСИФІКАЦІЯ ЯК ХАРАКТЕРИСТИКА СУБ'ЄКТА МОВЛЕННЯ (на матеріалі французьких художніх текстів)Article