Пархомчук, Вікторія Олегівна2018-05-232018-05-232017Пархомчук, В. О. Комунікативні стратегії знайомства у дітей дошкільного віку = Preschool aged children's communicative acquaintance strategies : дипломна робота бакалавра / В. О. Пархомчук ; наук. кер. Л. В. Шевчук ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. прикладної лінгвістики . – Одеса, 2017 . – 67 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/15912Нинішня наука про мову перебуває в центрі гуманітарних досліджень, для яких притаманні міждисциплінарний підхід і спільна антропологічна спрямованість. У мовознавстві здійснюється певний розвиток об'єкта - зростає інтерес до мови як основного способу існування людини, мова сприймається не просто знаковою системою, що використовуються людиною. Н. Д. Арутюнова вважає, що в центрі лінгвістики в наш час розглядається феномен життя, в ядрі якого знаходиться людина зі всіма її соціальними потребами, культурним функціонуванням та психічними факторами [2]. Роль спілкування в сучасному світі надзвичайно важлива. У XXI столітті комунікативний простір швидко розширюється й діалоги набувають все більш важливої ролі. Можна з впевненістю сказати, що за останні два століття для української мови властиве розширення діалогу. Причини цього явища різноманітні: абсолютна демократизація через стереотипність суспільно політичних явищ; внутрішні властивості, що притаманні формі української мови.uk6.020303 філологіясутністькласифікаціякомунікативні стратегіїКомунікативні стратегії знайомства у дітей дошкільного вікуPreschool aged children's communicative acquaintance strategiesDiplomas