Гудімова, Алісар ХалєдівнаHudimova, Alisar H.2024-01-182024-01-182023Матеріали 78–ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників ОНУ імені І. І. Мечникова. Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекції «Психологія», «Соціальна робота» (Одеса, 22–24 листоп. 2023 р.). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37252Актуальність дослідження обумовлена тим, що специфікою соцмереж є можливість створювати «нову» особистість, що більш вільна та розкута, ніж в реальному житті. Надмірно захопившись підтримкою онлайн-іміджа, підлітки та юнаки можуть вести два окремих життя в реальності та кіберпросторі. З часом вони починають відчувати тиск з точки зору їх віртуального іміджу, представленого у вигляді світлин в соціальних мережах.ukвіртуальна ідентичністьпсихологічне благополуччякористувачі соціальних мережсоціальні мережі053 ПсихологіяВіртуальна ідентичність як предиктор трансформації психологічного благополуччя користувачів соціальних мережArticle