Садченко, Олена ВасилівнаСадченко, Елена ВасильевнаSadchenko, Olena V.2019-11-222019-11-222019Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26225Економіка вражень – це, по суті, маркетинг послуг, де послуга стає найбільш цінною через місця розташування надання даної послуги в історичних місцях, в центрі міста, оригінальності її здійснення і т.д., тобто психологічно сприймається як додаткова послуга через вражень. Маркетинг послуг-вражень – маркетинг, завданням якого є просування послуг в результаті нових, унікальних вражень на ринок.ukекономіка враженьмаркетингекономікаОсобливості маркетингового підходу до економіки враженьArticle