Єгорова-Гудкова, Тетяна ІгорівнаYehorova-Hudkova, Tetiana I.Сапіга, С. М.2024-07-082024-07-082024Сапіга С. М. Можливості маркетингового дослідження культурологічного феномену фрагментованої людини / С. М. Сапіга // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (присвячується 159-й річниці університету). Секція економічних і правових наук (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: О. І. Донченко, Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 285–288.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38718За умов використання інформаційних технологій та штучного інтелекту, можливостей використання інструментів маркетингу, – явище фрагментованої людини здобуває нові, додаткові характеристики. Використання інструментів маркетингу виявляється ключовим, оскільки вони дозволяють аналізувати та пропанувати алгоритм взаємодії з фрагментованою аудиторією, що розподілена по різних платформах та контекстах. Вплив фрагментації особистості на споживацьку поведінку та вибір в умовах цифрового віку передбачає аналіз споживацьких звичок, персоналізацію маркетингових кампаній, вивчення впливу технологій та розробку стратегій маркетингу для ефективної комунікації з фрагментованою аудиторією.ukфеномен фрагментованої людиниінструменти маркетингурозробка маркетингових стратегійпопит на феномен фрагментованої людинифрагментована аудиторіяперсоналізація маркетингових кампанійвзаємодія на онлайн платформахМожливості маркетингового дослідження культурологічного феномену фрагментованої людиниArticle