Велика, Ольга ВасилівнаТирнова, ВладаЧернобаєв, ОлексійVelyka, Olha V.2025-09-192025-09-192025Велика О. Чому маскоти привертають увагу в медіа? / О. Велика, В. Тирнова, О. Чернобаєв // Сталий розвиток регіонів, міст та спільнот в умовах глобальних перетворень: виклики, можливості, сценарії майбутнього [Електронний ресурс] : матеріали міжнар. наук. конф. (Одеса, 16–17 трав. 2025 р.) : з нагоди 160-річчя Одес. нац. ун-ту ім. І. І. Мечникова та 30-річчя ф-ту міжнар. відносин, політології та соціології / Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; за заг. ред. С. В. Коч, Ю. В. Узун, І. М. Милосердної, Н. І. Кадук. – Електрон. текст. дані (1 файл : 2,9 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – С. 281–285.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/42507Що таке маскот? Це не просто картинка чи логотип. Маскот — це художнє втілення ідеї, компанії або події у вигляді персонажа з власним характером, історією та емоційним забарвленням. Історія свідчить, що жодна Олімпіада, Чемпіонат світу чи Всесвітня виставка не обходиться без свого маскота. Але чому ці персонажі настільки поширені та популярні? Чому провідні світові бренди інвестують мільйони доларів у створення та просування своїх маскотів? Відповідь криється в їхній надзвичайній ефективності як інструментів комунікації.ukмаскотінструменти комунікаціїталісманперсоніфікація брендупарейдоліякультурна ідентичністьвірусний контентЧому маскоти привертають увагу в медіа?Articlehttps://orcid.org/0000-0003-0435-743X