Азєєв, Сергій ВолодимировичОрлова, Олена МиколаївнаAzieiev, Serhii V.Orlova, Olena M.2025-05-192025-05-192025Азєєв С. В. Офіційний ютуб-канал факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І. І. Мечникова / С. В. Азєєв, О. М. Орлова // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 6,4 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 1. – С. 18–21.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41434У тезах розглядається значення офіційного ютуб-каналу факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І. І. Мечникова як сучасного інструменту комунікації, популяризації науки та професійної освіти. Аналізуються особливості аудіовізуального контенту каналу, їхня роль у формуванні професійних компетенцій студентів та взаємодії з аудиторією. Окрема увага приділяється впливу цифрових медіа на освітній процес і розвиток бренду факультету. Дослідження базується на якісному аналізі контенту та оцінці ефективності його використання в освітньому середовищі.The paper discusses the significance of the official YouTube channel of the Faculty of Journalism Advertising and, Publishing as a modern tool for communication, science popularization, and professional education. The main content formats are analyzed, along with their role in developing students’ professional competencies and engaging with the audience. Special attention is given to the impact of digital media on the educational process and the development of the faculty’s brand. The research is based on a qualitative analysis of content and an assessment of its effectiveness in the educational environment.ukконтентаудіовізуальний контентцифрові медіамедіатехнологіїмобільні технологіївідеомонтажcontentaudiovisual contentdigital mediamedia technologiesmobile technologiesvideo editingОфіційний ютуб-канал факультету журналістики, реклами та видавничої справи ОНУ імені І. І. МечниковаArticle077:004.77(045)