Шмагіна, Вероніка ВалеріївнаShmagina, Veronika V.2024-12-292024-12-292024Шмагіна В. В. Використання технологій психологічного маркетингу на ринку послуг / В. В. Шмагіна // Матеріали 79-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 27–29 листоп. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 133–136.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40311Актуальність розглянутої теми пов’язана з розумінням особливостей використання психологічного маркетингу, як важливішої частини загального маркетингу, оскільки в умовах ринкової економіки все більш підприємств сфери послуг приділяють увагу використанню технологій психологічного маркетингу для взаємодії з цільовим ринком. Глибоке розуміння психології споживачів дозволяє підприємствам успішно взаємодіяти з ними, використовуючи найбільш сучасні стратегії та технології.ukпсихологічний маркетингринок послугпсихологія споживачівтехнології психологічного маркетингутехнологічний маркетингемоційний аналізуправління клієнтським досвідомемоційний маркетингпсихологічний портрет споживачаВикористання технологій психологічного маркетингу на ринку послугArticle