Алієва, Фаріда Фуадівна2019-10-032019-10-032019Алієва, Ф. Ф. Мотиваційна складова психологічної готовності студентів до професійної діяльності = Motivational Component of Studen’ts Psychological Readiness for Professional Activity : дипломна робота бакалавра / Ф. Ф. Алієва. – Одеса, 2019. – 51 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/25458Традиційне уявлення про студента як про особистість, що здійснює свідомий вибір під час вступу до вузу в умовах кризи суспільства і зниження народжуваності, втрачає свою істинність. У сучасних абітурієнтів часто реально діючими виявляються мотиви, які абсолютно не пов'язані зі змістом вивчаючого матеріалу. Однак кількість студентів, які поступили і потім закінчили вузи, не змінюється, що свідчить про те, що різні мотиви якимось чином інтегруються в навчальну діяльність і дозволяють молодій людині отримати диплом. Ймовірно, це пов'язано з тим, що будь-яка діяльність полімотивована, і серед цих мотивів завжди існує один ведучий, що дозволяє її реалізовувати. Дослідження проблеми впливу різних мотивів на становлення професіоналізму студента у вузі є надзвичайно актуальним на сьогоднішній день. Недостатня визначеність наявних уявлень про об'єкт діяльності та про майбутню роботу, різноспрямованість непрофесійних інтересів дозволяє припустити наявність різних мотивів, що призводять студентів до стін вузу. Логічно припустити існування взаємозв'язків між професійними уявленнями і мотивами. Співвіднесення уявлень про професію і про себе в ній сприяє формуванню образу "Я" як суб'єкта професійної діяльності, розвитку професійної мотивації.other6.030102 психологіямотиваціякар’єраметодика Е. Шейнаметодика Ш.Річіметодика П. МартінаМотиваційна складова психологічної готовності студентів до професійної діяльностіMotivational Component of Studen’ts Psychological Readiness for Professional ActivityOther