Ідізада, Сіяр Гулам2021-11-302021-11-302019Ідізада, С. Г. Підвищення ефективності управління збутом торгівельного підприємства = Enhancing the sales management effectiveness of the trade company : дипломна робота магістра / С. Г. Ідізада. – Одеса, 2019. – 85 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31949Актуальність дослідження продиктована тим, що в умовах жорсткої конкуренції головне завдання системи управління збутом - забезпечити завоювання та збереження організацією кращою частки ринку. Робота підприємств в нових економічних умовах передбачає реструктурування всіх функціональних сфер діяльності господарюючих суб'єктів, але в основному це стосується сфери збуту готової продукції. Збут продукції повинен розглядатися під принципово іншим кутом зору - через призму ринкового попиту і пропозиції. Для виживання в ринкових умовах вітчизняні товаровиробники повинні виробляти те, що продається, а не продавати те, що вони роблять. Під збутом слід розуміти комплекс процедур просування готової продукції на ринок (формування попиту, отримання і обробка замовлень, комплектація і підготовка продукції до відправлення покупцям, відвантаження продукції на транспортний засіб і транспортування до місця продажу або призначення) і організацію розрахунків за неї (встановлення умов і здійснення процедур розрахунків з покупцями за відвантажену продукцію).uk073 менеджментуправліннямаркетинговий менеджментканали збутустимулювання збутуаналіз системи збутузбутова політикаПідвищення ефективності управління збутом торгівельного підприємстваEnhancing the sales management effectiveness of the trade companyDiplomas