Ольшевський, Марк Феліксович2023-05-112023-05-112022Ольшевський, М. Ф. Теоретико-методичне забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю суб'єкта господарювання в умовах глобальних викликів = Theoretical and methodological support of the management system of marketing activities of the business entity in the context of global challenges : кваліфікаційна робота магістра / М. Ф. Ольшевський. – Одеса, 2022. – 80 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35104У сучасних кризових умовах господарювання та складної конкуренції у ринковому середовищі роль маркетингу в діяльності суб’єкта господарювання надзвичайно зростає. Маркетингова діяльність діяльності суб’єкта господарювання є досить витратною, а отже, за таких умов управлінський персонал суб’єкта господарювання надзвичайно зацікавлений у ефективності вкладених інвестицій у маркетингові заходи. Дослідження теорії і практики маркетингу надає змогу стверджувати, що сьогодні управління цими процесами потребує удосконалення теоретико-методичної бази. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю суб’єкта господарювання в умовах глобальних викликів.uk073 менеджментмаркетингова діяльністьуправлінняекономічний аналізактивиТеоретико-методичне забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю суб'єкта господарювання в умовах глобальних викликівTheoretical and methodological support of the management system of marketing activities of the business entity in the context of global challengesDiplomas