Синявська, Леся ІванівнаСинявская, Леся ИвановнаSyniavska, Lesia I.2018-07-172018-07-172002Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/17857У статті аналізується діалогічність рекламного тексту, яка забезпечується експліцитними засобами вираження — лексичними й граматичними, — критерії адресатаВ статье анализируется диалогичность рекламного текста, которая обеспечивается эксплицитными способами выражения — лексическими и грамматическими — категории адресатаIn this article the dialogicity of an advertisement text achieved with the help of explicit means of expression (lexical and grammatical) of the category of addressee is under analysisukрекламний текстдіалогічністьадресатнейролінгвістичне програмуваннярекламный текстдиалогичностьнейролингвистическое программированиеadvertisement textdialogicityaddresseeneurolinguistic programmingКатегорія адресатності в рекламному тексті: експліцитні засоби вираженняКатегория адресатности в рекламном тексте: эксплицитные способы выраженияThe category of addressing in advertisement text: explicit means of expressingArticle