Герасимюк, Ольга Юріївна2024-09-132024-09-132024Герасимюк, О. Ю. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі цілей сталого розвитку = Enterprise marketing management based on sustainable development goals : кваліфікаційна робота бакалавра / О. Ю. Герасимюк. – Одеса, 2024. – 68 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39170Цілі сталого розвитку (ЦСР), прийняті ООН у 2015 році, містять універсальний заклик до дій для подолання бідності, захисту планети та забезпечення добробуту для всіх до 2030 року. У міру зростання глобальної обізнаності та регуляторного тиску щодо додержання принципів сталого розвитку, необхідність інтеграції цих цілей у стратегії підприємств, зокрема у маркетинг стає дедалі більш нагальною.uk073 менеджментбакалаврпідприємствомаркетингова діяльністьуправліннясталий розвитокУправління маркетинговою діяльністю підприємства на основі цілей сталого розвиткуEnterprise marketing management based on sustainable development goalsDiplomas