Пєнушкіна, Ірина Сергіївна2020-11-202020-11-202019Пєнушкіна, І. С. Індивідуально-інтегральний підхід з дітьми аутичного спектру = Individual and integrated approach to the children with autistic spectrum discorder : дипломна робота магістра / І. С. Пєнушкіна; наук. кер. К. М. Пилипюк; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. нім. філології. – Одеса, 2019. – 73 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29574Поряд з нами ростуть незвичайні діти, їх називають «діти дощу»: вони грають з предметами і сприймають світ не так, як це прийнято, вони радіють від іншого. Для таких дітей не існує норм та правил, їм часто незрозуміло і не цікаво те, що роблять інші діти. Вони мають свій, закритий для сторонніх світ, в який їм важко впустити людей. Існують люди з аутизмом і без, при зіткненні цих двох світів завжди заздалегідь передбачено взаємне непорозуміння. Це зводиться не тільки до словесного розуміння багатьох людей аутичного спектру, але й до різних форм мислення, відчуття і сприйняття.Neben uns wachsen ungewöhnliche Kinder, sie werden als «Kinder des Regens " genannt. Sie spielen mit Gegenständen und nehmen die Welt nicht wahr, wie es üblich ist, sie freuen sich von einem anderen. Für solche Kinder gibt es keine Normen und Regeln, sie sind oft unklar und interessieren sich dafür nicht, was andere Kinder tun. Sie haben ihre eigene, für fremde geschlossene Welt, in die es für sie schwierig ist anderen Menschen einzulassen.uk035.043 германські мови та літературиаутизмінклюзивністьінтеграціядіти аутистикорекційні підходироль тьюораосвітній процес«діти дощу»аутичний спектрІндивідуально-інтегральний підхід з дітьми аутичного спектруIndividual and integrated approach to the children with autistic spectrum discorderDiplomas