Мироненко, Аліна Андріївна2018-05-182018-05-182017Мироненко, А. А. Арт-простори як соціокультурний феномен = Art space as sociocultural phenomenon : дипломна робота магістра / А. А. Мироненко ; наук. кер. Д. О. Виставкіна ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІСН, Каф. соціології . – Одеса, 2017 . – 76 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/15231Мета та завдання дослідження. Метою даної роботи є дослідження арт-простору як соціокультурного феномену. Досягнення мети передбачає вирішення наступних завдань: • виокремити особливості сучасного мистецтва, спираючись на дослідження взаємозв’язку мистецтва та суспільства; • визначити арт-простір та схарактеризувати його як соціокультурне явище; • побудувати власну типологію арт-просторів; • розкрити специфіку функціонування арт-просторів на прикладі єврейського культурного центру «БейтГранд». Об'єктом дослідження є арт-простір як соціокультурний феномен. Предметом дослідження є функціонування арт-просторів у сучасному місті (на прикладі м. Одеса). Теоретико-методологічна основа дослідження. Теоретичною основою дослідження послужила концепція соціокультурного простору П. Бурдьє та комунікативна теорія моди Гофмана А. На формування уявлення щодо арт-простору як соціокультурного феномену вплинули деякі положення робіт Іоніна Л, Беньямина В., Бобринської К. та Ніколаєвої Є. Емпірична база дослідження спирається на: 1) контент-аналіз арт-просторів у м.Одеса (аналіз сайту today.od.ua); 2) case-study єврейського культурного центру «БейтГранд». Методи дослідження, що використовуються у роботі можна розділити на загальнонаукові та спеціальні. До загальних методів належать: історичний, системний і порівняльний аналіз, синтез, дедукція, індукція, узагальнення, типологизация. Для збору соціологічної інформації було обрано метод case study. Для типологізації арт-просторів використовувався метод контент-аналізу.uk8.03010101 Соціологіяарт-простірPRарт-подіяарт-об'єктБейтГрандАрт-простори як соціокультурний феноменArt space as sociocultural phenomenonDiplomas