Добровольская, Людмила ВладимировнаМагомедова, Людмила ПетровнаДобровольська, Людмила ВолодимирівнаМагомедова, Людмила ПетрівнаDobrovolska, Liudmyla V.Mahomedova, Liudmyla P.2018-07-182018-07-182004Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/17933.В процессе обучения иностранному языку на отделении «Прикладная лингвистика» не только воз можно, но и целесообразно развивать навыки речевой деятельности через межкультурную коммуникацию. Авторы рассматривают психолого-педагогические препятствия основанной ими технологии, обсуждают проблемы реализации новой парадигмы обучения в ВУЗеApplied Linguistics as the science aimed at future demands highlycultured, bilingual and polylingual specialist able to cope with the most advanced technologies, techniques, methods of investigation and work. Theoretical and practical knowledge acquisition being inseparable from a good command in a foreign language. The authors reveal several aspects peculiar to teaching foreign languages at the Department of Applied Linguistics, Odessa National University.При навчанні іноземній мові на відділенні «Прикладна лінгвістика» не тільки можливо, але й доцільно розвивати навички мовленнєвої діяльності через міжкультурну комунікацію. Автори розглядають психолого-педагогічні вади започаткованої ними технології, обговорюють проблеми реалізації нової парадигми навчання у вузі.ruприкладная лингвистикабилингвизммежкультурная коммуникациякомпетенцияментальностьapplied linguisticsbilingualcross-cultural communicationlanguage competencelanguage and culture acquisitionmentalityприкладна лінгвістикабілінгвізммежкультурна комунікаціямовна компетенціяментальністьПодготовка специалистов-билингвов по дисциплине «Прикладная лингвистика»Preapering of bilingual students at the department of applied linguisticsПідготовка спеціалістів-білінгвів з дісципліни «прикладна лінгвістика»Article