Русяєва, Марина ВолодимирiвнаРусяева, Марина ВладимировнаRusiaieva, Maryna V.2011-10-122011-10-122009Вісник Одеського національного університету = Odessa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/2108Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2009. - Том 14, Вип.21 : "Філософія". – укр. і рос.Дана стаття присвячена новому погляду на творчість Бориса Тіщенка — одного з видатних композиторів післявоєнного десятиліття — з точки зору прояву посттрагічного як «семантичного інваріанту» жанру його творів.Данная статья посвящена новому взгляду на творчество Бориса Тищенко — одного из видных композиторов послевоенного десятилетия — с точки зрения проявления посттрагического как «семантичного инварианта» жанра его произведений.This article is devoted a new look to creation of Boris Tischenko — one of visible composers of post-war decade from point of display posttragic as a «semantic invariant» of genre of his works.ukпосттрагічнехоральністьсемантичний інваріантполістилістикапосттрагическоехоральностьсемантический инвариантполистилистикаpost-tragickhoralsemantic invariantpolistilistikaПосттрагічне як "сематичний інваріант" жанру в квартетах Б. ТіщенкаПосттрагическое как "сематический инвариант" жанра в квартетах Б. ТищенкоPost-tragic as «semantic invariant» in quartets B. TishchenkoArticle