Рекеда, Д. Ю.2016-01-282016-01-282015Матеріали 70-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, присвяченої 150-й річниці Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (25-27 листоп. 2015 р., м. Одеса)https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7901Матеріали 70-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, присвяченої 150-й річниці Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (25-27 листоп. 2015 р., м. Одеса) / МОН України ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; екон.-прав. ф-т ; відп. ред. О. О. Нігреєва. — Одеса : Астропринт, 2015. — 284 с.У науковій літературі представлено багато точок зору вчених щодо поняття, структури, класифікації та рівня правового забезпечення заходів адміністративного примусу. Найбільш жвава дискусія точиться стосовно класифікації заходів адміністративного примусу та визначення єдиного критерію такої класифікації. Науковці України в основному ігнорують в своїх класифікаціях заходів адміністративного примусу заходи ад-міністративно-процесуального забезпечення. Обґрунтовується така позиція тим, що заходи процесуально-забезпечувального характеру самостійного юридичного значення не мають і тому можуть розглядатися у сукупності з іншими заходами, які відносяться до заходів адміністративного припинення.ukадміністративно-процесуальне забезпеченняпорушникДоставлення порушника як захід адміністративно-процесуального забезпеченняArticle