Кутуза, Наталя2011-08-232011-08-232009Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1887Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць / Коллект. автор, вiдп. ред.: Александров, Олександр Васильович ; укр.. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2009.У статті розглянуто специфіку соціальної реклами, за допомогою асоціативного експерименту з’ясовано психолінгвістичний потенціал відповідних слоганів як домінантних елементів рекламної кампанії.В статье рассмотрена специфика социальной рекламы, с помощью ассоциативного эксперимента выяснен психолингвистический потенциал соответствующих слоганов как доминантных элементов рекламной кампании.The specificity of social advertisement is examined in the article. The psycholinguistic potential of the corresponding slogans as the dominant elements of advertising campaign is also researched in the text with the help of associative experiment.ukасоціаціїслоганисоціальна рекламапсихолінгвістичний експериментассоциациислоганысоциальная рекламапсихолингвистический потенциалassociationssloganssocial advertisementpsycholinguistic experimentАСОЦІАТИВНІ ЕФЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИArticle