Чайковська, Марина ПетрівнаChaikovska, Maryna P.Стрельченко, МаринаStrelchenko, Maryna2023-12-152023-12-152023Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Київ, 20 жовт. 2023 р.). – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 409–411.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36995Сучасні динамічні цифрові трансформації вимагають формування ефективної цілісної маркетингової цифрової екосистеми на базі нового технологічного підходу к управлінню маркетинговими процесами підприємств. Підходу, який передбачає цілісний, холістичний погляд на омніканальні маркетингові взаємодії, який охоплює не лише канали дистрибуції й постачання, а й внутрішній та зовнішній інформаційній простір підприємства, і розглядає маркетинг не як окрему функцію, а рушійну силу розвитку підприємства. Цифровий маркетинг, як сучасний напрям політики комунікації підприємств, побудований на омніканальної взаємодії з цільовим споживачем та конвергенції технологічних інструментів надає можливість охоплення і онлайн, і офлайн-споживачів; можливість збирати велику кількість чітких даних, дає змогу залучити цільового споживача до онлайн простору. Динамічні зміни вимог та потреб користувачів, диверсифікація джерел трафіку, типів контенту, методів обробки інформації, технологічних інструментів потребують перегляду підходів до управління маркетинговою діяльністю та формуванні маркетингових стратегій.ukцифрові трансформаціїуправлінню маркетинговими процесами підприємствомніканальний маркетингцифровий маркетингконтент-маркетингпошукова оптимізація (SEO-маркетинг)просування через соціальні мережі (SMM-маркетинг)Email-маркетингпартнерський маркетинг (Affiliate-маркетинг)PPC-рекламаВиклики до управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах цифрових трансформаційChallenges to management of the marketing activities of enterprises in the conditions of digital transformationsArticle