Гайворонська, Інна ВіталіївнаГайворонская, Инна ВитальевнаHaivoronska, Inna V.Петренко, К.О.2022-07-272022-07-272022Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конф. Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 трав. 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33404Актуальність досліджуваної теми забезпечується тим, що початок 21-го століття ознаменований екологічними катастрофами. Тануть льодовики на полюсах, горять великі ліса, небо є забрудненим викидами парникових газів. Будучи свідками цього, люди все більше замислюються над збереженням екології. Останні 50 років розвинені країні активно шукають способи зменшення пагубного впливу людини на природу та намагаються змінити мислення людей, які недбало ставляться до екології, привертають увагу до усвідомленого споживання.ukсоціальна рекламаекологічна рекламаекологічні катастрофиВикористання соціальної екологічної реклами в сучасних умовахArticle