Павлова, Валерія ВалеріївнаPavlova, Valeriia V.Приказюк, А. Р.2024-01-202024-01-202023Матеріали до 79–ї звітної студентської наукової конференції. Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Диференціальна і спеціальна психологія», Підсекція «Практичної та клінічної психології», Підсекція «Соціальна психологія», Підсекція «Педагогічні науки» 24–28 квітня 2023 р. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37273Актуальність дослідження визначається тим, що педагогіка все частіше акцентує увагу на особистість здобувача освіти, відбувається перехід до варіативної, особистісно–орієнтованої моделі, яка зберігає усі норми та цілі навчання. Дітей не змушують адаптуватися до стандартних навчальних шаблонів, а навпаки – пристосовують шаблони до потреб учнів. Викладач іноземної мови може зіткнутися з різними проблемами під час диференційованого навчання. Педагог завжди знаходиться в активній роботі і в пошуку різнопланових підходів до навчальної групи для забезпечення ефективних результатів.ukдиференційоване навчанняуроки іноземної мовиособистість здобувача освітиПроблеми диференційованого навчання на уроках іноземної мовиArticle