Садченко, Олена ВасилівнаСадченко, Елена ВасильевнаSadchenko, Olena V.Чайковська, Марина ПетрівнаЧайковская, Марина ПетровнаChaikovska, Maryna P.Робул, Юрій ВолодимировичРобул, Юрий ВладимировичRobul, Yuriy V.Грінченко, Юрій ЛеонідовичГринченко, Юрий ЛеонидовичHrinchenko, Yurii L.Нєнно, Ірина МихайлівнаНенно, Ирина МихайловнаNyenno, Iryna M.2020-08-262020-08-262019Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетингу» за темою: Еволюція розвитку теорії систем і класифікація систем в маркетингу: для студ. ден. та заоч. від-ня екон.-прав. ф-ту : галузь знань: 07 «Управління та адміністрування». Рівень вищ. освіти: бакалавр. - Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, екон.-прав. ф-т, каф. маркетингу та бізнес-адміністрування. Одеса, 2019. 29 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28482Мета та завдання навчальної дисципліни Фундаментальні зміни, що відбуваються в теорії і практиці економіки, а особливо в управлінні суспільним виробництвом, пов'язані з розширенням інтеграційних процесів соціально-економічного розвитку. Мета: вивчення основ системного аналізу, синтезу та моделювання систем, які необхідні при дослідженні міждисциплінарних проблем, їх системно-синергетичних основ і зв'язків; формування системи знань щодо принципів та методів теорії систем і системного аналізу, ознайомлення зі сторонами системності та їх взаємозв’язком та класифікацією методів моделювання систем; ознайомлення з поняттям структури взаємодії та її інваріантами, ознайомлення з поняттям системної якості складного об'єкта і якості системи; ознайомлення з поняттям фрактальності світу; розвиток практичних навичок з управління системами. Завдання: Даний курс викладається шляхом поєднання аудиторних занять із самостійною роботою. Лекційні, семінарські, практичні заняття відносяться до аудиторних занять. При підготовці до семінарських занять необхідно, керуючись записами, зробленими під час лекції, а також методичними вказівками до кожної теми, опрацювати відповідні розділи підручника і рекомендовану літературу; знайти та проаналізувати практичні приклади з даної теми. Самостійна підготовка передбачає написання рефератів, доповідей та повідомлень, аналіз літературних джерел, огляд бібліографії, виконання практичних завдань, вирішення задач тощо.ukменеджментмаркетингсинтез системиуправліннясуспільне виробництвосоціально-економічний розвитокМетодичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетингу» за темою Еволюція розвитку теорії систем і класифікація систем в маркетингуLearning Object