Ель Хассан Алі, Марьям Ашрафівна2019-02-042019-02-042018Ель Хасан Алі, М. А. Сценарно-режисерські технології створення образу героя в екранному журналістському творі (портретний нарис) = Scenario-directing technologias for creating an image of a hero in screen journalistic work (portrait sketch) : дипломна робота бакалавра / М. А. Ель Хасан Алі; наук. кер. А. Л. Лісневська; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. нових медіа та медіадизайну. – Одеса, 2018. – 27 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/21337У центрі портретного нарису виступає людина. Не просто «робот», «істота», а людина з характером, з її духовністю, з конкретними вчинками, які розкриваються в суспільно значимих діях, конфліктних ситуаціях[2, c.30]. Головна особливість нарису – розкриття духовного світу героя та окреслення його характеру. Не можна не погодитися з тим, що портрет повинен розкрити людину, яка є центром осмислення. Проте кожному портрету притаманні свої особливості. Наприклад, політичний портрет має своїм центром політичну ситуацію, історичний портрет ставить у центрі епоху і час, культурологічний – буття культури. І хоча у всіх випадках пріоритетною залишається людина та її духовний світ, але точкою відліку мислення про людину є певна ситуація – політична, історична чи культурна.uk6.030301 журналістикадокументальний портретcценарна майстерність у роботі тележурналістарежисерські аспекти створення портретного нарисупроект «Вірю в Україну» на «UA:ПЕРШИЙпроект «Михайло Грушевський» на «UA:ПЕРШИЙ»проект «Великі українці. Ярослав Мудрий» на «Інтері»сценарій документального портретного інтерв’ю «День з Наталією Мітченко»Сценарно-режисерські технології створення образу героя в екранному журналістському творі (портретний нарис)Scenario-directing technologies for creating an image of a hero in screen journalistic work (portrait sketch)Diplomas