Снігур, Денис ВасильовичСнигур, Денис ВасильевичSnigur, Denys V.Чеботарьов, Олександр МиколайовичЧеботарёв, Александр НиколаевичChebotaryov, Aleksandr N.2021-02-152021-02-152020Снігур Д. В. Методика та техніка шкільного хімічного експерименту. Частина 1. Організація безпечного експерименту в школі : методичні вказівки для студентів ф-ту хімії та фармації. – Одеса : Видавництво «Друк Південь», 2020. – 68 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30271Хімія - це наука, де теорія йде поряд із практикою, де є місце експеримент у й дослідницьким задачам. Для здобуття повноцінних знаннь з хімії, які побудовані на конкретних уявленнях про речовини, які вивчаються, необхідно виконувати якомога більше хімічних дослідів. знань про речовини і хімічні реакції, важлива умова активізації пізнавальної діяльності учнів, виховання зацікавленості до предмета, формування наукового світогляду, уяви про практичне застосування хімічних знань. Експеримент дозволяє виділити і вивчити найбільш суттєві сторони об'єкта чи явища за допомогою різноманітних інструментів, приладів, технічних засобів в заданих умовах. Проблему організації учнівського експерименту, а також й організації експерименту демонстраційного неможливо залишати без уваги. Розробляються теоретичні основи формування розумових дій, засоби управління пізнавальною діяльністю, дидактичні умови розвитку дослідницьких та експериментаторських умінь тощо.ukхіміяучнівський експерименттехніка безпекизберігання реактивівробота з реактивамиінструкції з охорони праці й техніки безпекиМетодика та техніка шкільного хімічного експерименту. Частина 1. Організація безпечного експерименту в школі : методичні вказівки для студентів ф-ту хімії та фармаціїLearning Object