Мазур, Олена ЄвгеніївнаMazur, Olena Ye.Склярова, Юлія ЕдуардівнаSkliarova, Yuliia E.2025-11-052025-11-052025Склярова Ю. Е. Формування ефективної цінової стратегії підприємства в умовах інфляції / Ю. Е. Склярова // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 81-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, присвячений 160-й річниці університету. Секція економічних і правових наук (Одеса, 22–24 квіт. 2025 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Л. Є. Борисова, Н. В. Добровольська, М. А. Кіріліна та ін. – Одеса : Олді+, 2025. – С. 182–185.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/43014Цінова політика підприємства являє собою систематизований підхід до формування вартості продукції або послуг, що включає не лише встановлення базової ціни, а й обґрунтування знижок, умов оплати та інших складових цінового регулювання. Цей процес має стратегічне значення, адже він орієнтований як на задоволення потреб споживачів, так і на досягнення підприємницьких цілей. Недосконала або неадекватна цінова політика може суттєво ускладнити досягнення економічних результатів і навіть призвести до втрати ринкових позицій. Серед ключових чинників, що впливають на цінову політику, слід назвати попит і очікування клієнтів – з одного боку, та витрати виробництва і бажаний рівень прибутковості – з іншого. Крім цього, важливими є конкуренція на ринку, рівень доходів споживачів та темпи інфляції, які безпосередньо впливають на купівельну спроможність.ukцінова політика підприємстваціноутворенняінфляціяцінова стратегія073 МенеджментФормування ефективної цінової стратегії підприємства в умовах інфляціїArticle