Волкова, Марина Ігорівна2023-11-152023-11-152022Волкова, М. І. Психолого-педагогічні особливості об'єктивності оцінювання учнів вчителям з різними стилями керівництва : дипломна робота магістра / М. І. Волкова. – Одеса, 2022. – 76 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36718Особливо місто в розвитку першокласник є навчання. Школи, ліцеї це міста навчання дітей. Дуже багато в наш час існує різноманітних форм навчання, основної метою навчання є надання учням якісної освіти. Контроль вчителів за навчанням учнів пов’язаний з оцінюванням навчальної діяльності. Оцінювання успішності навчальної діяльності є виставлення відміток, які мають педагогічну та юридичну силу. Проте багато педагогів є противниками оцінювання успішності оцінкою, вважаючи ці дії суб’єктивними , це складає ситуації конфлікту між вчителями , дітьми та батьками. Психологи мало привертали уваги дослідженню про роль відміток, про оціночну діяльності вчителів та різновидності фіксованих оцінок навчальної діяльності учнів.uk053 психологіярозвиток першокласникаоцінювання учнів вчителямивчителя з різними стилями керівництвапсихологічний механізмПсихолого-педагогічні особливості об'єктивності оцінювання учнів вчителям з різними стилями керівництваPsychological-pedagogical features of the objectivity of student assessment by teachers with different leadership stylesDiplomas